Dnes bych Vám ráda ukázala video, které mě v poslední době oslovilo asi nejvíce. Hlavní osobou je americko-britský spisovatel, motivační řečník a marketingový konzultant Simon Sinek, který se zamýšlí nad generací Millennials, u nás spíše známou jako generace Y nebo také internetová generace, tedy děti narozené v devadesátých letech minulého století. Tyto děti jsou již ekonomicky aktivní a do roku 2025 budou tvořit převážnou část populace v produktivním věku. Přístup těchto Millennials k životu a práci se značně liší od předchozí generace. Požadují vyšší životní úroveň a chtějí být více zodpovědní za sociální jistoty, důraz kladou i na osobní uplatnění, zároveň se velice zajímají o svůj osobní život (partnerské a rodinné vztahy), což je v rozporu s předchozí generací X, která tyto hodnoty kladla na spodní příčky žebříčku hodnot. Zástupci generace Y chtějí naplno využít všech možností, které jim otevřená společnost nabízí, ale zároveň kvůli tomu odmítají obětovat osobní život. V pracovním životě proto začínají požadovat flexibilní pracovní dobu i místo zaměstnání, používají rozličné prostředky moderní komunikace atd. Jsou komunikativní, přes internet vytvářejí virtuální komunity a jsou otevření novým myšlenkám.